مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فروش هاست لینوکس

فروش هاست لینوکس

 

هاست مبتنی بر لینوکس چیست ؟این به معنای هاستی میباشد که بروی سیستم عامل لینوکس ارائه می شود .

یکی از معتبرترین شرکتهای  فعال در زمینه خرید و فروش هاست لینوکس شرکت تارنما نگار سپاهان با نام تجاری تگرا است که یکی از خدمات این شرکت گارانتی بازگشت وجه است.

هاستینگ تگرا

­

هاستینگ تگرا ­افتخار دارد که برای شما مجموعه ای از برترین سرویس های هاست لینوکس و ویندوز را اجهت خرید هاست لینوکس و ویندوز فرراهم کرده است . وجود سخت افزار بسیار قوی و بهترین متخصصین،سرور داخل ایران، بستر مناسب و امنی را فراهم کرده تا مشتریان با خیال آسوده بر روی اهداف خود تمرکز ­کنند .

­

همچنین قیمت مناسب که به هیچ وجه به معنی کمبود کیفیت نیست باعث شده تا مشتریان با خیال آسوده میزبانی وب خود را به تگرا واگذارند.

 

امکانات منحصر به فرد در­ تگرا­هاست

­

  • وجود ضمانت بازگشت وجه بدون قید و شرط طی سه روز
  • گارانتی آپ تایم نود و نه درصد ( در صورتی که که آپ تایم به کمتر از این مقدار برسد کل هزینه هاستینگ مشتری برگشت داده خواهد شد.)
  • سیستم تیکتینگ (پشتیبانی) و پاسخ گویی سریع مشکلات مشتریان توسط نیروهای مجرب.
  • سرعت تا چهار برابر سریعتر از هر نوع هاست خارج از کشور
  • بکاپ خودکار تا چهار ده روز پیش + بکاپ دستی توسط مشتری

 

فروش هاست لینوکس

 

فروش هاست لینوکس

هاست لینوکس ) یا همانمیزبانی لینوکس­)­یکی از محبوبترین خدماتهاستینگ وبدر میان کاربران اینترنت است. تگرا هاست­با قرار دادن سرورهای هاستینگ لینوکس در داخل ایران­این خدمات را با کیفیت و امنیت بسیار بالایی در اختیار متقاضیان­هاست لینوکس­قرار می‌دهد.

کنترل پنل (Control Panel) مورد استفاده درمیزبانی وب لینوکس ­تگرا هاست­ DirectAdmin ­و­سرور ایمیل (Mail Server) آنZpanel وMailEnable است که بر روی هریک ازسرورهای لینوکس نصب شده است.

امکان خرید آنلاین­ هاست لینوکس ­بدون نیاز به تماس با شرکت برای کاربران وجود دارد و تمامی مراحل ثبت و راه اندازی وثبت وب­ هاستینگ لینوکس ­به صورت کاملا Online و در چند دقیقه صورت می‌پذیرد.

 

 

خرید هاست لینوکس



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده